lunedì 3 marzo 2008

el tomât di Buje per la festa della donna


COMUNICATO STAMPA


el tomât: BUJE : 7 març di sere: feminis dal mont in Friûl

La associazione culturale "el tomât" di Buje , da molti anni esplora con simpatia e curiosità il Friuli che cambia, dedicando attenzione alle storie dei migranti. Conoscere la storia e i punti di vista dei "nuovi friulani", e in particolare delle donne, è uno strumento per superare paure, stereotipi e pregiudizi e una occasione per un reciproco arricchimento fra culture, lingue e religioni, in una ottica di integrazione multiculturale e di inclusione sociale.

Così anche quest'anno, in occasione della festa della donna, venerdì 7 marzo alle 20.30 presso l'osteria di Parùs a Sopramonte di Madonna di BUJA, saranno ospiti dell'incontro promosso dal "tomât" , due donne straniere che da tanti anni vivono in Friuli , dove stanno crescendo i loro figli e dove svolgono anche attività di mediatrici culturali.
M
ajda Badaoui dal Marocco e Naabetty Sackey dal Ghana racconteranno storie di vita e di cultura delle donne dei loro paesi, ma anche la loro storia di donne arrivate in Friuli, difficoltà e differenze sociali e culturali, cosi come tante similitudini che accomunano la storia e la vita di tutte le donne del mondo : discriminazioni e opportunità, forza e rabbia, ricordi e speranze, l'impegno per la casa, la famiglia e i figli, le contraddizioni e la mediazione quotidiana fra tradizione e cambiamento, fra identità e innovazione.

Saramont di Madone di Buje
7 març di sere lì di Parùs: feminis dal mont
associazion culturâl el tomât di buje
in colaborazion cu la Associazion dai Mediatôrs di Comunitât
pe fieste des feminis
us spietìn il siet di sere a Saramont di Buje lì de ostarie di Parùs
par cjatâsi cun majda badaoui e cun naabetty sackey

mandi el tomât

vinars 7 di Març aes 8 e mieze di sere te Ostarie di Parùs a Saramont di Madone di Buje
FEMINIS dal MONT tal FRIÛL che al vignarà

e saràn cun nô par contânus storiis di vite e di culture

MAJDA BADAOUI dal Marocco e NAABETTY SACKEY dal Ghana
Ancje chest an, in ocasion de fieste des feminis, a saran dôs feminis forestis, che di tancj agns e vivin in Friûl cui lôr fruts, a contâ lis lôr storiis di vite, di migrazion, di vecjes e gnoves identitâts,
di culturis difarentis, di fuarce e di rabie, di ricuarts e di sperance.
Cuasi la metât dai imigrâts in Friûl a son feminis: partidis par primis o dopo dal lôr om, lis feminis dal mont, ancje rivadis in Friûl , a tegnin sù amancul tre cjantons de cjase. ( e ancje cuatri des fameis !)
Le associazion culturâl "el tomât", come tai agns stâts, e cjale cun atenzion, afiet e curiositât al Friûl che al gambie: cognossi le vite e le culture dai "gnûfs furlans", e in primis des feminis, al jude lis nestris comunitâts
a cjapâ dentri dal lôr grim i forescj e a cjalâ cence pore e cence prejudizis ducj i migrants.

el tomât
Buje


info 0432961241-963537

Nessun commento: